Veelgestelde vragen:


Bestellen en betalen
Op nationale feestdagen is MUQQIES gesloten. We versturen dan geen bestellingen. Maar je kan wel bestellen natuurlijk.


Ook worden op deze dagen geen pakketten bezorgd:

– 1e Kerstdag
– 2e Kerstdag
– Oudjaarsdag
– Nieuwjaarsdag
– 1e Paasdag
– 2e Paasdag
– Koningsdag
– Hemelvaartsdag
– 1e Pinksterdag
– 2e Pinksterdag


Moet ik me registreren om een aankoop te kunnen doen?
Dat hoeft niet. Wilt u geen account, dan kunt u bestellen zonder u te registreren. Voor het bevestigen en het versturen van uw bestelling hebben we natuurlijk wel uw adresgegevens en e-mailadres nodig. Wij maken gebruik van een beveiligde SSL-verbinding. Dit betekent dat uw gegevens niet onderschept kunnen worden door derden.

Een eigen account heeft wel een aantal voordelen:
– Gemakkelijk en snel inloggen
– De status van uw lopende bestellingen bekijken
– Gemakkelijk en snel een bestelling plaatsen

 U kunt u registreren tijdens het bestellen. U kunt nadat u uw gegevens heeft ingevuld een vinkje geven bij ‘een account aanmaken’. U kunt dan gelijk een wachtwoord kiezen en daarna verder gaan met bestellen. Kiest u ervoor om een account aan te maken, dan worden uw gegevens nooit ongevraagd gebruikt voor nieuwsbrieven of aan derden verstreken.

Kan ik per e-mail een bestelling plaatsen?
Per e-mail kunt u een bestelling plaatsen. Een bestelling mailen doe je via muqqies.info@gmail.com. Vergeet niet uw gegevens te vermelden zodat wij de bestelling kunnen verwerken en verzenden.
U ontvangt per mail een bevestiging van uw bestelling en een factuur die u vooraf per bank dient te voldoen. Vermeld bij uw betaling duidelijk het ordernummer. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen op rekening IBAN: NL98KNAB0402463072 van MUQQIES bij de KNABbank, wordt de bestelling verzonden.

Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt betalen via iDEAL, PayPal (ook voor MasterCard en Visa), Bancontact.
U ontvangt per e-mail een bevestiging van de bestelling. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen op rekening IBAN: NL98KNAB0402463072 van MUQQIES bij de KNABbank, wordt de bestelling verzonden. Bij betaling via iDeal, PayPal verzenden wij de bestelling binnen een werkdag.

Verzenden:

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen?
Jazeker, u kunt een bestelling ook laten afleveren op een ander adres, bijvoorbeeld op het adres van de jarige, op uw werk of op een PostNL punt. Dit kunt u bij het afrekenen op de website aangeven in het betaaloverzicht.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen versturen wij met MyParcel. En worden rondgebracht door PostNL. Op het moment dat uw bestelling bij ons wordt verwerkt, ontvangt u een e-mail. Daarin vindt u een track & trace-code waarmee u de bestelling kunt volgen.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling
Bestelt u op werkdagen voor 12:00 uur, dan zorgen wij ervoor dat uw pakje nog diezelfde dag wordt verzonden. Bestellingen worden doorgaans de volgende dag bezorgd, ook op zaterdag. Is er niemand thuis, dan wordt het pakket bij je buren afgeleverd . Lukt dat niet, dan is je bestelling daarna af te halen op het dichtstbijzijnde MyParcel (PostNL punt) in de buurt. U ontvangt een bericht daarvan in de brievenbus.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Nederland
Een bestelling boven de € 55,00 bezorgen wij gratis in Nederland. Onder dat bedrag betaalt u € 5,85 bezorgkosten per pakketpost bestelling binnen Nederland. 
Ander Europees land
Een bestelling naar een ander Europees land dan Nederland dan moet u contact opnemen met MUQQIES voor de actuele verzendkosten. U kunt contact opnemen met muqqies.info@gmail.com of Whats-appen mag ook naar 06-30528456.
De prijzen op de website zijn inclusief BTW, maar exclusief bezorgkosten. De bezorgkosten zie je terug in het overzicht bij het betaalproces.

Garantie, ruilen en klachten

Heb ik garantie op mijn bestelling?
Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product of een vooraf door de u aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger. Tijdens de bedenktijd zal u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Is er iets niet in orde met een door jou besteld product, neem dan contact met ons op via muqqies.info@gmail.com. Wij overleggen dan met jou hoe we dit zo goed en snel mogelijk voor je oplossen. Indien nodig, sturen we je een vervangend artikel of onderdeel toe.

Binnen welke termijn kan ik een product ruilen of terugsturen?
Als een product u toch niet bevalt, kunt u het binnen 14 dagen nadat het door de bezorger is afgeleverd, zonder reden terugsturen. Het artikel dient wel onbeschadigd en ongebruikt te zijn en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking te zitten. U mag een artikel altijd uitproberen om te zien of het naar uw zin is, net als in een winkel. Probeert u het echter grondiger uit dan daarvoor nodig en  het artikel raakt daardoor beschadigd, dan bent u zelf verantwoordelijk voor een eventuele waardevermindering.
MUQQIES stort het aankoopbedrag terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald tenzij u zelf akkoord gaat met een andere betaalwijze. Het aankoopbedrag wordt teruggestort binnen 14 dagen nadat je hebt laten weten van de aankoop af te zien. Op uw beurt stuurt u het artikel binnen diezelfde 14 dagen aan ons retour.
Ook zonder bericht vooraf mag u een artikel retour sturen. Zorg er dan wel voor dat wij weten waarom we iets retour krijgen en van wie. Stop bijvoorbeeld een briefje in de doos met uw gegevens en de mededeling dat u van de aankoop afziet of gebruik het retourformulier. Zo weet u zeker dat u ons alle benodigde informatie geeft om alles zo snel mogelijk voor u in orde te maken.
Frankeer het pakket voldoende en stuur het naar ons terug:
MUQQIES
De Blauwe Zegge 53
7702 AJ Dedemsvaart, Nederland

Een retourzending is voor rekening en risico van de koper. Dit houdt in dat u zelf de verzendkosten draagt voor het retourneren van het product. Verzendkosten die u bij aankoop van het artikel heeft betaald, krijgt u wel terug. Ook betekent dit dat MUQQIES niet aansprakelijk is voor beschadigingen of zoekraken tijdens het transport. Vraag daarom altijd om een track & trace-code en bewaar deze totdat u van ons bericht hebt ontvangen dat uw pakketje onbeschadigd bij ons is aangekomen.
Is een product beschadigd? Neem dan altijd eerst contact met ons op. Als u twijfelt over een aankoop, kunt u altijd contact met ons opnemen voor advies. We helpen u met plezier, en vinden het geen moeite om iets op te meten of extra informatie te geven.

Ik heb een klacht, en nu?
Wij doen er alles aan om klachten te voorkomen. U een goed gevoel bezorgen is voor ons namelijk het allerbelangrijkste. Bent u toch niet tevreden over MUQQIES, neem dan contact met ons op. Dit kan per e-mail via muqqies.info@gmail.com of per post aan MUQQIES, De Blauwe Zegge 53, 7702 AJ Dedemsvaart. Wij zoeken dan samen met u naar de beste manier om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen. U krijgt zo snel mogelijk een reactie van ons maar altijd binnen uiterlijk 14 dagen.  Komen we er samen echt niet uit? Muqqies  is aangesloten bij Stichting WebWinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl ). Ook kun je bij een klacht of geschil terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR).

Identiteit ondernemer:
MUQQIES.NL
De Blauwe Zegge 53
7702 AJ Dedemsvaart
muqqies.info@gmail.com
06-305310224          
KVK NUMMER 68067445
BTW NUMMER NL001420828B34